De här råden gäller just nu

Vilka råd gäller just nu?
Här kan du läsa vad du behöver tänka på
om du till exempel vill resa,
handla mat eller gå på restaurang.

Vaccination mot Covid-19

Vaccinet du får hjälper din kropp
att skydda sig mot covid-19.

Testa dig för covid-19

Har du feber, hosta eller något annat symtom?
Då ska du testa dig för att se om du har sjukdomen covid-19.

Här kan du läsa allt om hur testning för covid-19 går till.
Du kan också läsa om testning
för att se om du har haft covid-19

Så skyddar du dig och andra mot covid-19

Covid-19 sprider sig lätt mellan människor.
Det här kan du göra för att inte bli sjuk
och för att inte smitta andra.

Personer med intellektuell funktionsnedsättning

På denna sida har vi samlat material
för personer med intellektuell funktionsnedsättning.

Material att skriva ut

På denna sida har vi samlat allt material som går att skriva ut.